Különös üzenet fogadta a Lidl vásárlóit a legnagyobb magyarországi boltlánc 62 szupermarketjében április 8-án – erről a 444.hu írt.
A klasszikus A4-es papírra nyomtatott felhívás napok óta kering a magyar közösségi médiában, például az A4_es_ország Facebook-oldalra is kikerült. Itt is közel 300 megosztást ért el, de idővel a világ egykor legnagyobb mémodalán, a 9gag.com-on is megjelent.
A felhívásban egyébként fontos információk kaptak helyet. A Lidl ugyanis arról tájékoztatott, hogy az április 4-től meghirdetett, hatósági akcióban szereplő Bertolli extra szűz olívaolaj termékük 500 ml-es kiszerelésben szállítási probléma miatt nem kapható. Ebben még talán olyan nagy meglepetés nincs, azonban a Lidl arra hívta fel a vásárlóinak a figyelmét, hogy
helyettesítő termékként a Kométa 400 grammos sertészsírját tudják megvásárolni.
Ez már némiképp meglepően hatott, hiszen az olasz extra szűz olívaolaj és a magyar zsertészsír között meglehetősen nagy különbség látszik. A 444.hu meg is kereste a Lidlt, hogy mi vezetett a furcsa javaslathoz. A bolt azzal magyarázta a kialakult helyzetet, hogy a jogszabályi kötelezettségének tett eleget. Az alapvető problémát az okozta, hogy a beszállítójuk nem tudta lefedni olívaolajjal a teljes akciós időszakot, éppen ezért a törvényi kötelezettség miatt valamilyen helyettesítő terméket kellett felkínálniuk az akció utolsó három napjára, vagyis 2024. április 8–10. közé.
A jogszabály előírja azt is, hogy mekkora mennyiségben kell rendelkezésre állnia az akciózott terméknek, a Lidl pedig úgy látta, hogy az érintett olajok-zsírok-margarinok termékkategóriában az aktuális raktárkészletük tükrében a sertészsírból biztosított a megfelelő mennyiség – tárta fel az eset hátterét a kiskereskedelmi lánc.
Frei Tamás bejelentette: megállapodtak az AldivalÚj kávékat gyárt kizárólag az Aldinak Magyarországon a Cafe Frei. Frei Tamás társalapító a döntés kapcsán már arról beszélt, hogy akár a nemzetközi Aldi kínálatába is bekerülhetnek. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.