A Lidl és a WWF, a világ egyik legnagyobb független természetvédelmi szervezete bejelentette, hogy egy új, ötéves, 31 országot átfogó nemzetközi stratégiai partnerséget indít. A kiskereskedelmi lánc közleményében azt írta, hogy a WWF-fel való hosszú távú kooperáció a Lidl értékláncát érintő közös együttműködésre fókuszál, hogy segítsen korunk globális ökológiai kihívásainak kezelésében és hogy minél több háztartás számára legyen elérhető a fenntarthatóbb kínálat. A partnerek együttműködnek a természettel összhangban lévő, a bolygónk határait tiszteletben tartó működési modellek előmozdításában.
A Lidl partnerségen keresztül tovább erősíti a nemzetközi fenntarthatósági stratégiáját. A közös cél, hogy a vásárlók számára még fenntarthatóbb választási lehetőséget biztosítson.
A Lidl és a WWF már az elmúlt években is együttműködött, például Svájcban és Ausztriában. Az új partnerség ezt a közös munkát most tovább erősíti és nemzetközi szintre emeli. A Lidl célja, hogy a jövőben világszerte minél könnyebbé tegye vásárlói számára a fenntartható vásárlást. A WWF-fel közösen azon dolgozik, hogy minél több fenntarthatóbb választási alternatívát kínáljon és hogy aktívan járuljon hozzá a fenntartható átalakuláshoz. A partnerség a következő kulcsfontosságú területekre fókuszál:
Az egyik legnagyobb élelmiszer-kiskereskedő láncként tisztában vagyunk felelősségünkkel és befolyásunkkal. Felelősségünknek tekintjük, hogy a bolygó eltartóképességének határain belül működjünk. A Lidl számára a fenntartható működés nem csak hozzáállás kérdése, hanem üzleti modellünk jövőbeli életképességének alapja is
– mondta a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, Tőzsér Judit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.