Két változatot támogatott a képviselő-testület – mondta el lapunknak Dietz Ferenc polgármester. Az első szerint a Határcsárdánál épülne egy gyalogos- és kerékpároshíd, amelyhez a szakminisztérium egy kompenzációs csomag részeként mentőállomás és tűzoltóőrs létesítését, a komp korszerűsítését, a buszjáratok sűrítését tartja elképzelhetőnek. A testület megerősítette még azt a verziót is, amely szerint a mostani Postás strandnál 300 méterre délebbre megépülhet egy közúti kishíd.
Elvetették viszont a Szentendre belvárosát – elkerülő alagúttal kombinált – út megépítését, és szintén nem támogatták egy a Szentendrei-szigetre a Határcsárdánál átmenő közúti híd engedélyezését sem. A szentendrei polgármester szerint szigetmonostori kollégája pozitívan fogadta a határozatot, azonban az ottani testület még nem tárgyalt az ügyben, ezért hivatalos döntést sem hoztak még. A kishídtól függetlenül azonban kezelni kell a Megyeri hídon keresztül Szentendre térségébe érkező napi 50-60 ezres autótömeget – mondta Dietz Ferenc. Rövid távon súlykorlátozásokkal, közúti lámpákkal, több gyalogátkelőhellyel lehetne orvosolni a problémát, hosszú távon elkerülő utak megépítése, az új 10-es út, valamint a körgyűrű teljes szakaszon történő befejezése jelent megoldást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.