Az egyeztetést követően Gaskó István, a VDSZSZ elnöke elmondta, hogy a tárgyalás után az elnökség értékeli a helyzetet, és dönt a további lépésről.
A VDSZSZ vezetője sajnálatosnak nevezte, hogy nem sikerült megállapodni sem a követelésekről, sem a még elégséges szolgáltatásról. A szakszervezet megállapodna a még elégséges szolgáltatásról az 1993-ban, az akkori sztrájk idejére megkötött szinten. Gaskó István elmondta: a VDSZSZ bejelentette, hogy az elmúlt tárgyalások során felhozott valamennyi kompromisszumos javaslatát fenntartja.
Kavalecz Imre, a MÁV Zrt. sajtófőnöke az egyeztetés után közölte: a munkáltató álláspontja nem változott. Ismét megerősítette: a MÁV Cargo privatizációs bevételéből nem tudnak kifizetni minden vasutasnak nettó 250 ezer forintot. A 10 százalékos többletkövetelést sem áll módjában a vasúttársaságnak teljesíteni, hiszen ez 6 milliárd forint többletköltséget jelentene. Továbbá nincs kötelezettsége a munkáltatónak arra, hogy a MÁV Zrt.-ből a leányvállalatokba kiszervezett társaságok dolgozóinak többletjuttatást adjon.
MTI-eco-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.