Csereszabatos képeket és szlogeneket láthatunk az EP-plakátokon - mondja Babocsay Ádám reklámpszichológus. Szerinte a kampány hirdetései "semmilyen szakmai szintet nem érnek el". - A képek egyszerűen csúnyák, ehhez nem kell még csak szakembernek sem lenni - derül ki a Népszabadság összeállításából.
A szlogenekről azt mondja, hogy a pártok mintha nem gondolták volna végig, milyen üzeneteket szeretnének eljuttatni a választókhoz. Úgy véli, egy kampányban két feltételnek kellene megfelelni: egyrészt, hogy az adott párt olyat mondjon, amit más nem, másrészt, hogy az üzenete releváns legyen. Ami az MSZP-t illeti, a szakember szerint ők a lehető legkevesebbet akartak ártani maguknak a kampánnyal - tette hozzá. A Fidesz úgy véli, elég, ha az emberek elégedetlenségére épít, ezért nincs is olyan üzenete, hogy miért lenne jó, ha ők képviselnék a választókat Brüsszelben - mondja Babocsay.
A két nagy párt évekkel ezelőtt kialakította az arculatát, ettől most sem tértek el - mondja Fabricius Gábor kreatív szakember. Szerinte az SZDSZ kampánya nevetséges és elhibázott. Fontos kérdés a szélsőjobb helyzete itthon, de ez üzenetként a társadalom egésze számára kevés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.