1. A kampány során várhatóan előkerülő tíz téma közül az első a kétharmados Fidesz többség réme. Wermer András szerint a Fidesz legfontosabb feladata, hogy tudatosítsa, mindenki voksa fontos. „Egy kétharmadot elérő párt felelőssége természetesen sokkal nagyobb. Ennek tudatosítása pedig párton belüli feladat lesz, ha ilyen eredmény születik” – vélte a Fidesz korábbi kampánystratégája. Az MSZP a kampánylogika szerint optimálisan kommunikál a kétharmaddal kapcsolatban, következetesen hangoztatja ugyanis, hogy a Fidesztől rettegni kell.
2. Másik fontos téma, amelyik a kampányban várható, a közbiztonság kérdése, amely minden ellenzéki kampány elengedhetetlen része. Bruck Gábor a Sawyer Miller Group elnöke kifejtette: a Fidesznek több és hitelesebb mondanivalója van a rendről. Az MSZP jobban járna ha ebben a témában hallgatna, ehelyett azonban inkább büszkélkedik.
3. Felelősség a romák helyzetéért. A kampányban ez a téma alighanem folyamatosan napirenden lesz tartva. Wermer nagyon veszélyesnek tartja az „oly népszerű” elhatárolódásokat, szerinte a pártoknak itt világossá kell tenniük az álláspontjukat. A hetilap szerint a Fidesz beszorított helyzetben van, s maga sem egységes a kérdésben, ehhez képest ügyesen navigál kommunikációjában. Bruck Gábor a hetilapnak úgy fogalmazott: az MSZP helyében ő nem lenne túl offenzív, a rasszista kártya kijátszása ugyanis kontraproduktív.
4. Ami a BKV és a MÁV körül zajlik, égből pottyant ajándék a Fidesz kampánystábjának. Wermer szerint a BKV-történet nagyon könnyen érthető, éppen ezért jól kommunikálható. Az MSZP amatőr módom hagyta, hogy ez az ügy maga alá temesse. Szerinte a szocialista párt legjobban teszi, ha ebben az ügyben csöndben marad és nem kezdeményez vitát.
5. A kivéreztetett egészségügy témája szintén a Fidesz érdeke, többet nyerhet ezen a témán, mint amennyit veszíthet, míg az MSZP visszakanyarodott oda, ahol 2002-ben tartott. A korrupcióval való szembenézés is jelentős témája lesz a kampánynak.
6. A Fidesz nagy nemzeti elszámoltatást hirdet. Wemer szerint a párt ezzel azonban leginkább egy erős választói igényre reagál, és a Jobbikkal versenyez. Az MSZP egyetlen fegyvere: elterelni a figyelmet a korrupciós ügyekről.
7. Bruck Gábor szerint hasonló taktikát érdemes folytatnia a szocialistáknak a kámforrá vált munkahelyek ügyében is, amelyet a Fidesz várhatóan szintén elő fog venni, mint kapánytémát. A Sawyer Miller Group elnöke szerint az MSZP nyolc év alatt szinte semmit nem ért el, miközben rengeteget költöttek rá. Ilyen esetekben az okos kampány ráúszik a rivális tábor elképzeléseire, és elmossa a szembenállók közti különbségeket.
8. A szocialisták minden erejükkel a nyugdíjasokba kapaszkodnak. A Figyelő szerint ebben a témában a Fidesz reakciói kiszámíthatóak, ugyanakkor jól kiolták az MSZP kampányát. Mivel a téma Wermer szerint az MSZP asztala, a Fidesznek gyors és világos választ kell adnia minden lehetséges kommunikációs csatornán.
9. Az „őszödi párt” szólama várhatóan szintén előkerül, e tekintetben az MSZP már elkésett a válasszal, mostanra nem maradt más választása, mint „állni a pofonokat”
10. A hetilap összeállításának utolsó pontja a lakástámogatási ígéretek. A fő kérdés, hogy honnan lesz pénz a költségvetés elmúlt évekbeli hiányáért felelős lakástámogatási rendszer bármiféle újjáélesztésére. Wermer szerint ha a Fidesz hangsúlyt fektet erre a témára, viszonylag könnyű helyzetben van, hogy pozitív üzeneteket küldjön.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.