BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Háromszázezren már ki is töltötték a nemzeti konzultációs kérdőívet

Mint mondta, az utóbbi napokban "kisebb hullámveréseket" kiváltó tájékoztató kampány célja, hogy minél többen vegyenek részt a nemzeti konzultációban, annak plakátja pedig állásfoglalás a magyar közvélemény, valamint üzenet az országba illegálisan belépni kívánók számára arról, hogyan vélekedik a kormány ezekről a kérdésekről.
    
Ez az állásfoglalás és üzenet úgy fogalmazódott meg, hogy mindenki számára egyértelmű és közérthető legyen, egészen biztosak vagyunk benne, hogy a magyarok érteni fogják, és egészen biztosak vagyunk, hogy az üzenet eljut a sokszor embercsempészek vagy szervezett formában Magyarországra érkező illegális migránsokhoz is, illetve azokhoz az embercsempészekhez, akik az útjaikat szervezik" - jelentette ki Kovács Zoltán.
    
A kormányszóvivő jelezte: "a sajtó egy részében éppen a kampánnyal kapcsolatban megjelent gyűlöletkeltésről" nem kíván nyilatkozni, "a sokat kritizáló" ellenzéki pártok figyelmét arra hívta fel, "talán érdemes lenne saját magukban rendet tenni azt illetően, hogy a három felvetés, illetve állásfoglalás kapcsán melyikkel nem értenek egyet".
    
Elmondta azt is: a június végéig tartó, nyomtatott és elektronikus médiumokban is megjelenő kampány összköltsége nettó 300 millió forint.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.