Miközben az állami és a kormány közeli médiából már hetek óta ömlik a kvótareferendumra felkészítő „tájékoztatás”, még csak szombaton kezdődik a hivatalos kampányidőszak - írta meg a Népszabadság.
Az október 2-i népszavazás előtti ötvenedik naptól kezdődően sugározhatnak ingyenesen politikai reklámot az állami és a kereskedelmi rádiók, valamint televíziók. A nyomtatott és az internetes sajtó számára ugyancsak ekkor nyílik meg a lehetőség arra, hogy politikai hirdetést tegyen közzé az Állami Számvevőszéknél előzetesen bejelentett tarifa alapján.
A médiatörvény, illetve a választási eljárási törvény szerint televíziókban és rádiókban politikai reklámot választási időszakon kívül tilos közzétenni, csakhogy a kormány "Tudta?"-kampánya hivatalosan csupán tájékoztatásnak számít.
László Róbert, a Political Capital választási szakértője úgy látja, hiányos a szabályozás. Polyák Gábor médiajogász is hasonlóképpen vélekedik: sok mindent közérdekű közleménynek, társadalmi célú reklámnak lehet feltüntetni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.