A kormány egyelőre nem kívánt tájékoztatást adni, mennyibe kerül a népszavazás előtti kampánya, majd csak a kampány végén mondják meg, mennyit költöttek erre, illetve az elektronikus, internetes és nyomtatott médiában megjelentetett „közérdekű közleményekre” - írta a Népszabadság. A számla végösszege szinte biztosan több milliárd forint lehet.
A parlamenti választással ellenben a népszavazásra vonatkozóan szinte nem léteznek szabályok. Míg az előbbi esetben az országos listát állító pártok legfeljebb nem egészen egymilliárdot költhetnek kampányra, s a kormánynak elvileg távol kell tartania magát a pártpolitikai csatározásoktól, ezúttal a kabinet társadalmi célú reklámként annyit hirdethet, amennyit akar.A hivatalos kampányidőszak különben szombaton kezdődik, de az ellenzék számára ez túl sok lehetőséget nem nyit meg. Az internetes és a nyomtatott sajtóban az előre közzétett listaárakon jelentethetnek meg hirdetéseket, az állami televízióban – valamint a kereskedelmi médiumok közül egyedüliként az ATV-n – pedig a frakcióval rendelkező pártok kapnak az ötven napos kampány idején egyenként ötven perc ingyenes műsoridőt. Az óriásplakátokra viszont nincs semmilyen szabályozás, azokon tehát piaci alapon hirdethetnének, ha lenne rá pénzük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.