A GVH szerint az SCB Trade Kft. 2013 júniusa és 2015 szeptembere között közzétett egyes reklámjaiban több olyan állítás jelent meg - például a termék egészségre gyakorolt kedvező hatásaival kapcsolatban, elsősorban a testsúlycsökkentésre vonatkozóan -, amelyekből nem derült ki, hogy az adott tulajdonság pontosan melyik összetevő hatásának köszönhető.
A cég továbbá bizonyítatlanul tette közzé a Belly-Fit összetevőjéről a mennyiségi adatokat, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) ugyanis elvégezte a szükséges méréseket, és nem találta megfelelőnek a baktériumszámra vonatkozó értékelést ("Bifidobacterium longum, Lactobacillus acidophilus 10 milliárd/nap").
A GVH a bírság kiszabásakor a kommunikációs eszközök költségeire alapozott. Súlyosbító körülményként értékelte, hogy a jogsértő kereskedelmi gyakorlat egészségügyi problémával érintett, illetve a testtömegükkel elégedetlen fogyasztókat célzott meg, akik az átlagosnál érzékenyebbek az egészségügyi problémájukkal kapcsolatos kereskedelmi közlésekre.
Enyhítő körülményként értékelte ugyanakkor, hogy a cég haladéktalanul felhagyott a termék forgalmazásával, amikor megismerte az NFH laborvizsgálatának eredményét, az utolsó darabig visszavonta a terméket a magyar piacról, és viszonteladó partnereit kártalanította azzal, hogy visszavásárolta tőlük a terméket 2015 szeptemberében és októberében.
A termék reklámjában szerepelt a Rossmann Magyarország Kft. logója. A cég kötelezettséget vállalt arra, hogy egyes termékek, amelyeken a logója szerepel, csak a jóváhagyásával jelenhetnek meg, és kizárólag egyéb lépések megtételét követően (OGYÉI-szakvélemény - Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet - megismerésének birtokában) helyezhetők el a kommunikációs felületeken. A GVH elfogadta a Rossmann Magyarország Kft. vállalását, így nem állapított meg jogsértést és bírságot sem szabott ki vele szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.