Szinte titokban dobta piacra a rajongók által régóta várt, szűk közönséget célzó modelljét az Adidas: a Zissou néven elhíresült cipőt Wes Anderson 2004-es Édes vízi élet című filmjében a főszereplő Steve Zissout alakító Bill Murray viselte, a filmet kedvelők pedig olyannyira lelkesek voltak, hogy petícióban követelték a gyártótól, hogy a nagyközönség számára is tegye elérhetővé a filmvásznon látott sportcipőt. Ez akkoriban meglehetősen reménytelen húzásnak tűnt, mivel mindez még 2005-ben történt, vagyis még jóval azelőtt, hogy a collab (együttműködés egy-egy márka és egy közismert figura között) és a limitált kiadású termékek megjelentek volna a divat világában.
Annyira persze azért nem lesz széles körben elérhető a Zissou, mert a cég mindössze száz párat hozott ki belőle, és a hírek szerint egy párizsi fesztiválon értékesítették őket június végén. Mélyen a zsebükbe kellett nyúlniuk a film-, illetve cipőrajongóknak: a limitált kiadású surranóért csaknem 260 dollárt, vagyis nagyjából 70 ezer forintot kértek, de az E-Bayen is megvásárolható 230-250 dollárért a sötét- és világoskék csíkos, halványsárga fűzős tornacipő. A modellt egyébként az 1960-as római olimpiai játékokra készítette az Adidas, és még a 80-as években is az egyik legnépszerűbb terméke volt, akkor azonban a cég leállt a gyártásával, és csak most tette újra elérhetővé. Az első legyártott párokból ma már gyakorlatilag lehetetlen találni akár egyet is. Az Adidas márka az utóbbi időben leginkább az old school sportcipők újjáélesztésével került fel ismét a divattérképre, meglehetősen szép sikerrel: a Business of Fashion szerint 2016 legmenőbb márkája lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.