A MÁV integrált állomás- és ügyfélszolgálat-fejlesztési programja keretében országszerte már 6 vasútállomáson működik kormányablak és további 7 megnyitását tervezik, köztük március 31-én a budapesti Keleti pályaudvaron. Ezáltal hasznosan eltölthetik a várakozási időt az utazók a vasútállomáson – mondta Kovács Zoltán.
A fejlesztés további eleme az informatikai rendszer megújítása, amelynek nyomán 2019-ben már összekapcsolódnak a kormányhivatalok a többi között a földhivatali vagy a közlekedési-hatósági ügyintézési rendszerrel. Fontos elemnek tartják az esztétikus környezet kialakítását is – fűzte hozzá.
Az államtitkár közölte, a kormányablakokban már 1500 fajta ügytípus kezelésére nyílik lehetőség. Ennek köszönhetően az elmúlt évben csaknem 15 millió ügyet intéztek a kormányablakokban az emberek, ami a területi közigazgatás ügyfélszámának kétharmada
- mondta az államtitkár.
György István, a főváros kormánymegbízottja kiemelte, hogy Budapesten már 29 kormányablak működik, vagyis több kerületben kettő is. Ezeknek az elmúlt évben több mint 2,5 millió ügyfelük volt.
Pál László, a MÁV stratégiai vezérigazgató-helyettese hasznosnak nevezte, hogy a program keretében nem csupán új kormányablakok jönnek létre, hanem megújulnak a többnyire városképi jelentőségű, sokszor leromlott állapotú vasúti épületek is.
A Nyugati pályaudvaron az ügyfélszolgálatot a Ceglédi váróban alakították ki. Az épület 435 millió forint felhasználásával újult meg az Európai Unió Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programja (IKOP) keretében.
Az ügyfélszolgálatot a Nyugati pályaudvaron a Ceglédi váróban alakították ki. Az épület 435 millió forint felhasználásával újult meg az Európai Unió Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programja (IKOP) keretében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.