A gépet a tervek szerint 2021-re fejezi be a konszern, a munkáért 247,5 millió dollárt kap a kedden megkötött szerződés szerint. Ekkorra kell elkészülnie az X-plane nevű prototípusnak, amely 16 kilométeres magasságban 1500 kilométer per órás sebességgel tud repülni.
A hangrobbanás helyett mindössze akkora hangot ad ki, amely egy autó ajtajának becsapásával jár.
Amint elkészül a prototípus, a NASA újabb teszteket végez, és 2022 közepétől amerikai államok közötti utak alkalmával további adatokat gyűjt.
Így 15 évvel a legendás Concorde kiiktatása után ismét elérhető közelségbe kerülhet a szuperszonikus repülőutak lehetősége.
A NASA és a Lockheed Martin mellett jelenleg más vállalkozások is dolgoznak hangnál gyorsabb repülőgépek kifejlesztésén
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.