Minden évben nagy dilemma, hogy vajon minek örülnének szeretteink karácsonyra. Bár a legtöbben továbbra is szokásos ünnepi ajándékokat adnak, kiderült, hogy valódi élményt nyújtó meglepetéssel sokkal nagyobb örömet lehet szerezni.
Az országos, reprezentatív kutatás eredményei alapján
Kovács Krisztina, a Spirit Hotel értékesítési- és marketingigazgatója elmondta, hogy a karácsonyra vásárolt ajándékutalványok népszerűsége évről évre növekszik, amit elősegít, hogy a legtöbb szálláshelyen már személyre szabottan lehet válogatni az elegáns ajándékkártyák közül.
A kutatás arra a kérdésre is választ keresett, hogy ajándékozóként miként viszonyulunk az egyes meglepetéstípusokhoz, mennyire térünk el a megszokottaktól. Kiderült, hogy miközben sokan nagyon örülnének az élményeknek, ajándékozóként némileg konzervatívabbak vagyunk: a megkérdezettek közül sokan „hagyományos” meglepetéseket tesznek leggyakrabban a fa alá.
72 százalék válaszolta, hogy rendszeresen ad megszokott ajándékokat,
47 százalék kisebb vagy nagyobb hétköznapi használati tárgyakat. A válaszadók 20 százaléka rendszeresen, 47 százaléka pedig olykor-olykor ad ajándékként karácsonyra wellnessutalványt.
A kutatása azt is vizsgálta, hogy az élményajándékok közül melyek a legnépszerűbbek. Az eredmények alapján
a wellness, utazás- és szállodai ajándékutalványok a legnépszerűbbek, a válaszadók 64 százaléka ajándékozna ilyet szívesen.
Ezt követik a különböző kulturális programhoz kapcsolódó ajándékutakványok 38 százalékkal, a gasztro- és éttermi ajándékutalványok 35 százalékkal, majd a sporthoz, mozgáshoz kapcsolódó utalványok 21 százalékkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.