A színváltócímkés palackok a jövő évtől jelenek meg a boltok polcain. Az újítást a Wrap jótékonysági szervezet fejlesztette ki bolthálózatokkal és tejtermelőkkel együttműködve.
Az úgynevezett „thermochronic” (hőállapotot jelző) címke hőérzékeny tintával készül.
A Wrap azt követően fejlesztette ki a hőérzékeny címkét, hogy egy felmérése megállapította:
a brit háztartásokban évente 25 millió font (9 milliárd forint) értékű tejet dobnak ki, mert megromlik a hűtőben.
A címke figyelmeztet rá, hogy nem jó hőmérsékleten tárolják a tejet: a legtöbb hűtőben ugyanis két fokkal melegebb van, mint az a tej legfeljebb 5 Celsius-fokban megállapított helyes tárolásához szükséges.
A hőérzékeny címke elkészítésének költsége nagyon csekély lesz, ha a próbafolyamat után széleskörűen alkalmazzák, palackonként átszámítva alig 4 forint lesz az ára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.