Megállapodott kedden a kínai tulajdonban lévő TikTok az EU szabályozó szerveivel: megerősítik az uniós felhasználók jogait
– írja a Reuters.
Az Európai Fogyasztói Szervezet 2021-es jelentésében több ponton is fogást talált a TikTok-on: nem védték meg a gyermekeket a rejtett reklámoktól és a nem megfelelő tartalmaktól.
A cég a jövőben lehetőséget biztosít arra, hogy
a szülők jelenthessék azokat a direkt hirdetéseket és ajánlatokat, amelyek a gyerekeket termékek és szolgáltatások vásárlására ösztönzi.
A 10 ezer követőt meghaladó rajongotóborral rendelkezőket és az influenszereket is rendszeresen ellenőrizni fogják, hogy szabályosan készítik-e a posztjaikat.
A TikTok abba is beleegyezett, hogy a videókban feliratok hívták fel a figyelmet arra, hogy éppen szponzorált tartalom megy, valamint arról is több tájékoztatást adnak, hogyan lehet pénzt keresni a platformmal.
A kínaiak elintézik, hogy végleg a gyerekek kezéhez nőjön a telefonA világ egyik leggyorsabban növekvő közösségi médiaplatformja nézettség tekintetében már a Youtube-ot is megelőzte. Az applikációt havi szinten több mint egy milliárd aktív felhasználó használja. A cég most új vizekre evez és a gaming világot is meghódítaná. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.