Kedden Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook és az Instagram előfizetéses változata. A havi díj 9,99 euró lesz a weben és 12,99 a mobilos alkalmazáson. Az előfizetésért cserébe a felhasználó hirdetésmentes élményt kap.
Akik nem szeretnének fizetni a közösségi oldalak használatáért, azok továbbra is elérhetik ingyen ezeket az oldalakat. A platformok tulajdonosa, a Meta október végén jelentette be, hogy az új európai uniós szabályozásra válaszul – melynek értelmében biztosítania kell a lehetőséget arra, hogy az oldalak ne kövessék tevékenységünket a weben – hozta meg a döntését az előfizetésről. Magyarázatuk szerint az EU ezzel ellehetetlenítette a személyre szabott reklámok megjelenítését, amely a fő bevételi forrásuk.
Az előfizetés lehetőségével bármikor élhetünk a jövőben is, és arra is lesz lehetőségünk, hogy azt lemondjuk – erősítette meg a vállalat. A Meta egyébként feltehetően jól jár a változással, hiszen legutóbbi negyedéves gyorsjelentésében 33,643 milliárd dollár hirdetési bevételt gyűjtött világszerte, 3,14 milliárd napi felhasználó mellett. Egy előfizető tehát mindössze egy hónap alatt fizet annyit a hirdetésmentességért, mint amennyit a vállalat három hónap alatt keres átlagosan felhasználónként a reklámokból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.