„Átszállítottak minket egy személyvonatra, amely 8.36 kor indult el. Már több mint két és fél órája úton vagyok, pedig Gödöllőről csak fél óra az út ezzel a vonattal normális körülmények között, nem tudom, mikor érünk be Budapestre” – mondta egy utas.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy
leszakadt egy felsővezeték és ráesett Rákos állomás után egy Hatvanból a Keleti pályaudvarra tartó elővárosi vonatra, és emiatt füstölni kezdett a mozdony.
A Blikk megírta, hogy a menetrend szerint 5.08-kor induló Gyöngyösi Inter Régió vonat két órája vesztegel, 6.35-re kellett volna beérnie. Gödöllőn és Pécelen állt 45-45 percet.
Leszállni sem engedték az utasokat, akik többsége diák vagy a munkába akart menni.
A Máviform közölte, hogy Rákos állomáson felsővezetéki hiba lassítja a közlekedést, emiatt a gödöllői és az újszászi vonalon, valamint a Rákos–Pilisvörösvár közötti S76-os vonatok közlekedésében
korlátozásokra, 30-60, esetenként 60-90 perces késésekre kell számítani.
Az M2-es metrón a Keleti pályaudvar és az Örs vezér tere között, valamint a H8-as HÉV teljes vonalán elfogadják a vasúti jegyeket és bérleteket. Az Örs vezér tere és Rákos közötti buszjáratok közül a fennakadás végéig több is megáll Rákos vasútállomásnál (169E, 168E, 97E), ezeken is elfogadják a vasúti jegyeket és bérleteket.
A felsővezetéki hiba miatt a keleti országrész távolsági vonatainál is késésekre, változásokra kell számítani. A meghirdetett változásoktól eltérések előfordulhatnak. Az egyes közlekedő vonatokról további tájékoztatás a Vonatinfó térképen, és a MÁV-applikációban érhető el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.