A koronavírus-járvány idején különösen fontos, hogy a napi utazások során a lehető legkevesebbet érintkezzenek egymással fizikailag az utasok, és a munkájukat végző járművezetők, jegyellenőrök – közölte a BKK.
A fertőzés terjedését lassíthatja, ha nem az utasok, nem a hagyományos módon, azaz ügyfélszolgálaton vásárolják az utazáshoz szükséges termékeket, hanem mobiljegyet használnak, amely a járvánnyal szemben biztonságosabb közlekedést biztosít.
A koronavírus-járvány miatt bevezetett ideiglenes intézkedések ellenére a közösségi közlekedés továbbra is csak érvényes jeggyel és bérlettel vehető igénybe, amelyet a BKK jegyellenőrei folyamatosan ellenőriznek.
Az okostelefonnal rendelkező utasoknak érdemes megfontolniuk a mobiljegy használatát, amely biztonságosabb megoldást jelent a járványidőszak során.
Mobiljegy vásárlásakor az utasnak nem kell találkoznia az értékesítővel, illetve ellenőrzéskor is csökken annak lehetősége, hogy az utas az ellenőrzést végző személlyel érintkezzen.
A mobiljegy használatával tehát nem csak az utasok, hanem a jegyellenőrök munkája is biztonságosabbá válik. Utóbbiak érintés nélkül, saját készülékükkel tudják megvizsgálni a felmutatott jegy érvényességét.
Túl az 1 milliárdon
Alig több mint 9 hónap után a Mobiljegy projekt átlépte a szimbolikusnak számító 1 milliárd forintos összforgalmat. Az utasok összesen 200 ezer alkalommal használták jegyvásárlásra a telefonjukat, az eddigi adatokból pedig a legkedveltebb termékek listája is kezd kirajzolódni.
A pénzügyi adatok mellett az utasok visszajelzései is megerősítették, hogy a fővárosban közlekedők szívesen használják ezt az új értékesítési csatornát. Az elmúlt időszakban a BKK rengeteg hasznos visszajelzést és javaslatot kapott a felhasználóktól, amelyeket a szakemberek felhasználtak a rendszer fejlesztése során és azt a jövőben is figyelembe veszik.
A közlekedési mobiljegyrendszerben tavaly év végéig megközelítőleg 95 ezer vásárlás történt
– hívta fel a figyelmet korábban Dr. Varga Ivett. A BKK vezérigazgatója hozzátette azt is, hogy a társaság célja, hogy hosszútávon kényelmesebbé váljon az ügyfelek számára a vásárlás, és a mobiljegyhez hasonló értékesítési csatornák váljanak általánossá a készpénzes fizetéssel szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.