Hétfőn jelentette be a CNN, hogy 2022 első negyedévében CNN+ néven elindítja a napi 8-12 órányi élő adást kínáló előfizetős streamingszolgáltatását. A csatorna a CNN-nel párhuzamosan fog működni és Jeff Zucker, a CNN Wordlwide, illetve a TimeWarner hír és sportrészlegének az elnöke szerint a videó alapú hírek evolúciójának következő lépése.
Az átalakulást a CNN digitális vezetője, Andrew Morse vezérli, aki szerint a csatorna indulása óta ez a legfontosabb új termék a TV-társaság életében. A lépésre a megváltozott médiafogyasztási szokások miatt van szükség, hiszen a különböző streamingszolgáltatók térnyerésével egyre többen mondják le kábeltévé előfizetésüket. Ugyanakkor a CNN a meglévő szerződései miatt nem teheti meg azt, hogy meglévő csatornáját egyszerűen áttelepíti az online térbe, így egy párhuzamos csatornát fejleszt.
A szolgáltatás lehetővé teszi különböző témák mélyebb elemzését, de elérhetőek lesznek rajta a CNN korábbi sorozatai Anthony Bourdain Nem séfnek való vidékétől Stanley Tucci Olaszországot felfedező sorozatán át Lisa Ling Amerikát bejáró opuszáig. A tervek szerint lehetőség lesz interaktív műsorok követésére is és új dokumentumfilmek és sorozatok is készülnek a csatorna számára.
Az Egyesült Államok TV-társaságai ugyan rendlkeznek ingyenes streamingszolgáltatásokkal, ám ezek ambíciójukban nem mérhetőek a CNN vállalkozásához, melyről egyelőre nem árulták el, hogy mennyibe fog kerülni. A 4000 főt foglalkoztató hírtelevízió a CNN+ elindításához 450 új alkalmazott felvételét tervezi.
A nagy amerikai lapok a New York Timestól a Wall Street Journalig képesek voltak a hírekre éhes közönséget készpénzre váltani előfizetéses modelljükkel, ám kérdéses, hogy mindezt a videó alapú hírek terén is meg lehet-e csinálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.