A milliárdos Peugeot család története az 1800-as évek elejéig nyúlik vissza, amely azóta is az egyik legjelentősebb francia ipari dinasztia. Kezdetben acél, hengerelt acél, illetve szerszámok gyártásával foglalkoztak. Az első Peugeot emblémás autók 1889-ben jelentek meg.
Az acélműhelyből azóta globális autógyártóvá nőtt cég, most újabb befektetésekbe kezd, és közel húsz év után, a családi vagyon kezelését is új vezetőre bízza.
A klán egyik tagja, a vagyonkezelő Etablissements Peugeot Fréres holding cég, Nicholas Hue-t nevezte új vezérigazgatónak, aki szintén a családhoz tartozó Frederic Banzet elnökkel fog együtt dolgozni a jövőben.
A család egyszer már elveszítette az irányítást cége kormánykereke felett, ezért a céljuk a vezetőváltással tulajdonképpen a vagyon diverzifikálása. A piaci bajok kezelésére a PSA és a Fiat Chrysler közötti fúziót látták megoldásnak 2021-ben, amely a francia klánt és az olasz Agnelli-dinasztiát kapcsolta össze. A Stellantis NV járműipari konszern legnagyobb részvényeseivé válva ezzel, amelyhez számos neves autómárka is tartozik. A Peugeot Invest közel 5 milliárd euró értékű részesedéssel rendelkezik számos tőzsdén jegyzett vállalatban.
Emellett a Peugeot dinasztia nagy múltú gazdag európai családokkal együtt- köztük a Chanel-szállnak be a Rothschieldok befektetési bankjába, miután az összes pénzügyi előnyt kiaknázott bank élén álló Alexandre de Rothschield , kivonta azt a tőzsdéről. A bank privatizálásában beszállt Peugeot márka fejlesztését és bővítését a Peugeot Freres Industrie nevű cég felügyeli, és a legkülönfélébb termékek, az elektromos dugóhúzóktól kezdve a szintén elektromos só-és borsdarálókig a patinás Peugeot márkanevet viselik – foglalja össze a helyzetet a Bloomberg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.