Talán nem meglepő, hogy a többnyire a közösségi médián szocializálódott Z generáció, a technológia által vezérelt felületeken elérhető tartalmak és szolgáltatások iránt is erősebb bizalmat épít ki. Emiatt a pénzügyi influenszereket is hitelesebbnek tartják, mert a fiatalokat érintő témákról posztolnak, mint például a kriptovaluta kezelése, a hitelfelvétel vagy a tőzsdei befektetések kérdésköre.
A fiatalok pénzügyekkel kapcsolatos preferenciáinak is attitűdjeinek vizsgálataiból született tanulmányok is alátámasztják, hogy a „finfluenszerek” jelentősen befolyásolják a fiatalok pénzügyi döntéseit.
Ezenkívül a legtöbb fiatal bizalmatlan a hagyományos bankokkal szemben, gyakran úgy gondolják, hogy nem az ügyfeleik érdekében járnak el – írta a Business Insider.
A pénzügyi influenszerek bármikor elérhetők, velük nem kell külön időpontot egyeztetni, szemben a hivatásos banki tanácsadókkal. A fiatalok többnyire a szabadidejükben nézik meg a posztolt tartalmakat, és ami talán a legfontosabb, hogy ingyen kaphatnak pénzügyi tippeket. Emellett a számukra leginkább hazai terepnek számító csatornákon léphetnek velük kapcsolatba, mint a YouTube vagy a TikTok, ahol érthető módon magyarázzák el nekik a bonyolultabb fogalmakat is. Az influenszerek korban is közelebb állnak a fiatal Z generáció tagjaihoz, így könnyebben megtalálják egymással a közös hangot.
Hosszabbak a TikTok-videók
A rövid videós alkalmazás, a TikTok egyre hosszabb videókat készít, többnyire oktatási célból. A hosszabb, informatívabb jellegű tartalmak fellendülése leginkább a felhasználói igényekhez kapcsolódik. Azonban mind a felhasználók, mind az influeszerek számára előnyösebbek a néhány perces videók a pár másodperces tartalmaknál, mert a hosszabb videókba jóval több információ belefér. A „finfluenszerek” is könnyebben el tudják magyarázni az összetettebb témákat, amelyekről az iskolában vagy máshol egyébként nem hallanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.