„A gondolat ugyan nem Budapestről jött, de ez nem jelenti azt, hogy nem örülünk neki” – kommentálta az eseményt Török László.
Az anyacég a Magyarországon erős és értékes márkának számító CIB nevet meghagyta, így az arculatfrissítésből az ügyfelek leginkább csak azt fogják észrevenni, hogy a társaság egy színes, stilizált római vízvezetéket formázó ábrára cseréli le a régi, 1995 óta használt zöld, hullámos logót.
Eközben a régi „egy hullámhosszon” szlogent az „együtt, a jövőről” mondat váltja. Kevésbé feltűnő változás, hogy módosul a logóban a betűtípus, és a sötétzöld színárnyalat is változik egy keveset. Más országokban ennél drasztikusabban zajlik a folyamat: az albán és a bosnyák leány ugyanis korábbi nevét is elveszíti, és Intesa Sanpaolo néven működik majd tovább.
A magyarországi cég új köntöse mintegy egymilliárd forintba kerül majd – közölte Török, az összeg kétharmadát a fiókok átalakítása viszi majd el. Intenzív médiakampány is támogatja majd az akciót: a televíziókban folyamatosan mennek majd a arculatváltásról szóló hirdetések, de a Deák téri metróállomást is CIB-es jelmezbe öltözteti majd a bank.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.