BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elégedett az Allianz a kötelező kampánnyal

A tavalyi kötelező kampányt pozitív szaldóval, 130 ezer megszerzett, és megtartott ügyféllel zárta a piacvezető Allianz. Ebből 120 ezer új ügyfél volt, 10 ezren pedig újrakötötték korábbi biztosításukat.

Kálózdi Tamás, a társaság vezérigazgató-helyettese az eredményeket értékelve elmondta: ilyen sikeres kampányuk 5-6 éve nem volt, ez ráadásul számukra nem is csak kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb), hanem ügyfélszerző kampány is volt. Minden kgfb biztosítás mellé eladtak ugyanis egy másik banki, vagy biztosítási terméket, illetve szolgáltatást - mondta Kálózni.

A keresztértékesítési lehetőségeket sikeresen kiaknázó Allianz egyedül a flotta szegmensben vesztett piacot, ezt azonban nem veszteségként éli meg a biztosító, hanem felelős üzletpolitikai döntése eredményeként. Kisbenedek Péter, s táraság első embere az évnyitó sajtótájékoztatón elmondta: ebben a szegmensben még mindig hihetetlenül alulárazott a piac, ők viszont ebbe az őrült, irreális árversenybe többet nem mennek bele.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.