BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

KGFB - Melyik cég tarolt az átszerződésekkel?

Közel 200 ezer lakossági szerződést kötött, ezzel az átszerződők harmadát vitte el a novemberi kötelező gépjár-mű-felelősségbiztosítási (kgfb-) kampányban az Allianz Biztosító.

A társaság minden kötelező mellé eladott egy másik biztosítási terméket vagy szolgáltatást is: jellemzően casco vagy lakásbiztosítást. Az Allianz a banki vonalon is erősített, az Allianz Bank ügyfeleinek a száma ugyanis tavaly év végén már meghaladta a százezer főt, a 2006. október óta működő hitelintézet mérlegfőösszege 15 milliárdról 60 milliárd forintra nőtt.

Inkább ügyfél-, mint kgfb-kampány volt ez az év végi egy hónap – mondta a biztosító sajtótájékoztatóján tegnap Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes.

Hozzátette: ilyen erős szerzési időszaka a biztosítónak öt-hat éve nem volt, a 70 ezres vesztés mellett ugyanis bőven pozitív szaldóval zártak, mivel 120 ezer új ügyfelet szereztek. Tudatosan leépített viszont a piacvezető a flottaszegmensben, ahol megemelt, egyes versenytársakénál jóval magasabb tarifái miatt jelentősebb piacvesztést kellett elkönyvelnie.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.