A társaság minden kötelező mellé eladott egy másik biztosítási terméket vagy szolgáltatást is: jellemzően casco vagy lakásbiztosítást. Az Allianz a banki vonalon is erősített, az Allianz Bank ügyfeleinek a száma ugyanis tavaly év végén már meghaladta a százezer főt, a 2006. október óta működő hitelintézet mérlegfőösszege 15 milliárdról 60 milliárd forintra nőtt.
Inkább ügyfél-, mint kgfb-kampány volt ez az év végi egy hónap – mondta a biztosító sajtótájékoztatóján tegnap Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes.
Hozzátette: ilyen erős szerzési időszaka a biztosítónak öt-hat éve nem volt, a 70 ezres vesztés mellett ugyanis bőven pozitív szaldóval zártak, mivel 120 ezer új ügyfelet szereztek. Tudatosan leépített viszont a piacvezető a flottaszegmensben, ahol megemelt, egyes versenytársakénál jóval magasabb tarifái miatt jelentősebb piacvesztést kellett elkönyvelnie.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.