BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Két és félszer több kötés a Genertelnél – A hírnév is számít

Két és félszer több casco biztosítást kötöttek az autósok az idei kötelező kampány első napjaiban a Genertel biztosító honlapján, mint tavaly ilyenkor.

Összességében a direktbiztosító honlapján végzett kalkulációk száma is a duplájára nőtt az idén, a 2008-as adatokhoz képest. A cég által végzett piackutatásból kiderült: a Genertel ügyfelek döntő többségének casco kötés esetén a legkedvezőbb díjú termék kiválasztása az elsődleges szempont.

Háromnegyedüket az akciók, és a különféle kedvezmények is vonzzák, kétharmaduknak különösen fontos a kiválasztott biztosító háttere, és sokan a jó hírnevet is mérlegelik a döntéskor.
 
Az ügyfeleknek mintegy fele a biztosító által kínált díj, és az általa nyújtott szolgáltatások aránya alapján választotta a társaság cascóját. Csábító például számukra az, hogy az óvatos, kármentesen vezető ügyfelek nem csak a kgfb, hanem a casco díjakból is kedvezményt kaphatnak. A szolgáltatások között nagy népszerűségnek örvend a gyorsított kárrendezés.

A biztositas.hu-n eddig biztosítót váltó autósok szerződéseinek 25 ezer forintos átlagos díja ugyanis, már annyi, mint az egyes szerződésekre eső átlagos kárkifizetések összege. Mindez azt jelenti, hogy az idei kampányban a valaha volt legolcsóbb kötelező biztosítást szerezhetik meg magunknak, az évről-évre nagyobb számban váltó autósok.

A kötelező biztosítási kampány félidejéig 130 ezren váltottak kötelező biztosítást a Netrisk.hu biztosítási portálon, szemben az egy évvel korábbi 55 ezerrel. A roham tehát töretlen, a forgalom eddig 136 százalékkal múlta felül a múlt év hasonló időszakát.

Világgazdaság Online-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.