Az elmúlt egy évben jelentős mértékben, 77 pontról 82 pontra nőtt a bankkapcsolattal rendelkező felnőtt magyar lakosság elégedettsége a bankokkal, banki szolgáltatásokkal kapcsolatban – állapítja meg a GfK Hungária Retail Banking Monitor kutatása.
Leginkább a banki ügyintézők teljesítménye vívta ki az ügyfelek elismerését, legkevésbé pedig a banki betét és hitelkamatokkal elégedettek a banki ügyfelek. 2010 első félévében a 15-69 éves lakosság 82 százaléka állt kapcsolatban legalább egy hazai pénzintézettel. Ez az arány ebben a korcsoportban 5,7 millió banki ügyfelet jelent.
A fő elégedetlenségi faktort a bankok kamatpolitikája jelenti az ügyfelek számára. Mind a betétekre fizetett kamatokkal, mind a hitelkamatokkal kapcsolatos elégedettségi szint a lista legvégére került 59, illetve 57 ponttal.
Régi igazság Magyarországon, hogy egy ATM sosem lehet elég közel. Az elérhető ATM automaták számával való elégedettség sem éri el az átlagos banki elégedettségi szintet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.