Szerintük ugyanis az utóbbi években a biztosítottak olyan jelentős megtakarításokat értek el, amelyek már érdemben nem fokozhatók. Ezért azt sem tartják kizártnak, hogy az átlagdíjak némileg emelkednek.
Számításaik szerint az autósok mintegy 25-30 százaléka kerülhet más kategóriába amiatt, hogy a motor térfogata helyett személyautóknál a teljesítmény, haszonjárműveknél a tömeg alapján határozzák meg a tarifát, és az ügyfelek tizedénél fordulhat elő, hogy a forgalmi engedélyben hibásan szerepel az autó teljesítménye.
A szövetség vezetői úgy vélik, hogy senki sem jár rosszul a kategóriaváltással. Az érintettek ugyanis várhatóan találnak a régi biztosításukéhoz hasonló feltételű lehetőséget az új kategóriában is.
Akik az idén kötöttek kötelező biztosítást, ne mondják fel azt, mert számukra csak a jövő évben jön el a váltás évfordulója – figyelmeztet a szervezet. Akik közülük a kampány során váltanak biztosítót, azoknak érvénytelen lesz az új szerződésük, a régi pedig a díj nemfizetése miatt megszűnik. Ha pedig közben kárt okoznak, akkor akár 1,5 millió forint fizetésére is kötelezhetik őket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.