A GVH keddi közleménye szerint a versenyhivatalhoz eljutott panaszokból kiderült, a potenciális ügyfeleknek tekintett panaszosokat több alkalommal - akár késői időpontban is - keresték telefonon a befektetési szolgáltatások kínálatával, időnként azt követően is, hogy az ügyfél kérte, hogy ne zaklassák.
A versenyhivatal szerint ezzel tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a csehországi székhelyű cég, amely nem gondoskodott olyan megoldásról, hogy ugyanazt a potenciális ügyfelet ne hívhassák fel többször is.
A GVH a bírság mértékének meghatározásánál súlyosító körülményként értékelte, hogy igen sok megkeresésre került sor, illetve számos ügyféllel kötöttek szerződést nagy számú és nagy értékű tranzakciót bonyolítva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.