A cégvezető közlése szerint mivel a múlt év a vártnál kisebb növekedést hozott – a 2012-es 1,8 milliárd forintról 1,9 milliárd forintra nőtt a Bónusz Brigád forgalma – új stratégiát dolgoztak ki, és az intenzívebb növekedést támogató intézkedéseket hoztak.
Ennek keretében jelentősen növelték a partnerek, a kínált termékek és szolgáltatások számát és bővült az alkalmazotti, illetve értékesítői létszám is. A Bónusz Brigádon még néhány hónapja is egyszerre nagyjából 200 árucikk, szolgáltatás és utazási ajánlat volt elérhető, jelenleg pedig ezek száma meghaladja az ötszázat. A szolgáltatást működtető Skoopy Kft.-nél dolgozók száma a múlt évben 23 volt, ezt közel felével növelték. A társaság munkáját egyéni vállalkozóként segítő értékesítők körét jelenleg is folyamatosan bővítik, már 20 fölött van a számuk, és Kaprinay Zoltán elmondása szerint a piaci lehetőségek alapján ennek akár többszörösét is felvehetik még az idén.
A 2010 őszén indult Bónusz Brigád a hazai közösségi vásárlói piac legnagyobb szereplője, részesedése már meghaladja a 75 százalékot. „A mi piacunkon megtörtént a konszolidáció, most a hazai e-kereskedelmi piac meghatározó szereplőihez, az Extreme Digitalhoz és a Shopline-hoz hasonló súlyú céget kell építenünk. Ennek megfelelően bővítettük a Brigádot és alakítottuk át a működést. A májusban lezárult átszervezés első eredményei már júniusban látszódtak, de az egyébként rekord forgalmú hónapot a júliusi eredménnyel máris megdöntöttük. Az idén mindenképp kétmilliárd forint fölötti forgalommal számolunk” – közölte Kaprinay Zoltán.
A Bónusz Brigád vezetőjének közlése szerint a forgalomból egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a termékek és az utazási ajánlatok. A növekvő számú termékajánlat miatt a cég ma már jelentős raktárkészlettel dolgozik és saját raktárat is kialakítottak a Brigád Bolt mellett. „A fogyasztók igénylik, hogy a boltban ne csak átvehessék az árut, de klasszikus módon vásárolhassanak is. Az év második felében átalakítjuk a boltot és nagyobb fókuszt helyezünk az offline értékesítésre, ami akár újabb boltok nyitásához is vezethet” – tette hozzá a cégvezető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.