A Volkswagen konszernhez tartozó márka, a Skoda, tavaly több mint 13 800 autót értékesített Magyarországon, ebből 11 842 belföldön forgalomba helyezett autó volt. A Datahouse adatai szerint az idén az első négy hónapban 3966 új Skodát helyeztek forgalomba a magyar újautó-piacon.
Németh János elmondása szerint a tavaly eladott kocsik 85 százaléka, 9877 jármű céges vevőkhöz került. A Skoda az utóbbi években az egyik legvonzóbb márka a flottavásárlók számára, népszerű a kisvállakozók körében is – tette hozzá.
A Skoda az idén több olyan modellel jelenik meg, amelyekkel a márkaigazgató szerint a magánvevőket is jobban meg tudja szólítani. Jó pozícióhoz juthat Scala az alsóközép-kategóriában – Magyarországon erős ez a szegmens, tavaly mintegy 32 000 vevő választott ilyen járművet. Óriási az érdeklődés már most a nagycsaládosok kedvezményének lehívására alkalmas hétüléses Kodiaq iránt, ebből legalább 300 darab eladására számít Németh János.
A feltörekvő városi terepjáró kategóriában javíthatja a Skoda pozícióit a Kamiq, az új kis SUV októberben érkezik a magyar piacra.
A márkaigazgató tájékoztatott arról, hogy az elektromos mobilitás területére is belép a márka, rövidesen megérkezik az első tisztán elektrmos hajtásrendszerű Citigoe iV és a hibrid Superb iV. A sor további plugin hibridekkel folytatódik, 2020-ban az Octavia hibrid változata érkezik meg.
A Skoda Auto a Volkswagen konszern tagja, 2018-ban 1,25 millió járművet szállított le vásárlóinak 100-nál több piacán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.