A cég a szerdai New York-i tőzsdezárás után ismertette negyedéves adatait, köztük azt, hogy a június végével záródott három hónapban az előfizetőinek száma az Egyesült Államokban 130 ezerrel csökkent. A Netflix árfolyama csaknem 12 százalékkal esett.
A második negyedévben 2,83 millió új felhasználó regisztrált a tartalomszolgáltatónál az Egyesült Államokon kívül, ami jócskán elmaradt a szakértők által várt 4,8 milliótól.
A Netflix felhasználóinak száma 151,6 millió volt világszerte a második negyedév végére az egy évvel korábbi 130,14 millió után.
A Netflix teljes bevétele a második negyedévben 4,92 milliárd dollár volt, valamivel kisebb a szakértők által várt 4,93 milliárd dollárnál. A tavalyi negyedéves bevétel 3,91 milliárd dollár volt.
A vállalat negyedéves adózott eredménye 270,7 millió dollár, részvényenként 60 cent lett az egy évvel korábbi 384 millió dollár, részvényarányosan 85 cent után.
A videó streaming szolgáltatások piacán egyre nő a verseny. A Netflix rovására már nemcsak az HBO, az Amazon, az Apple vagy éppen a Hulu terjeszkedik, hanem olyan új belépők, mint a Disney és az AT&T is erős riválist jelentenek. A Google videóplatformja, a YouTube, amely főleg a fiatalokat vonzza, ugyancsak komoly versenytárs.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.