Az olasz luxusautógyár kedden azt közölte, hogy a tavalyi adózott eredménye 699 millió euróra esett az egy évvel korábbi 787 millió euróról.
A Ferrari bevétele 10 százalékkal, 3,76 milliárd euróra nőtt, nagyobb lett az elemzői várakozások átlagában szerepelt 3,5 milliárd eurónál.
Tavaly a Ferrari 10 ezer 131 autót szállított le, ami 9,5 százalékkal több 2018-hoz képest, amikor 10 százalékos növekedést ért el.
A Ferrari legnagyobb piacára, Európába, a Közel-Keletre és Afrikába együttesen 16 százalékkal több, 4895 autót szállított, Kínába, Hongkongba és Tajvanra pedig összesen 836 autót, ami 20 százalékos növekedés. Az amerikai piacra küldött autók száma 3 százalékkal, 2900-ra csökkent.
Miután a Ferrari tavaly rekordszámú, öt új modellel jelentkezett, a cég azt közölte, hogy visszafog a tempóból a következő években.
A Ferrari négy éve vált ki anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.