BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nyereséget termelnek a cseresznyék

A Cherrisk online biztosítási platform és a hozzá tartozó mobilalkalmazás növekvő közössége a jövő digitális fejlesztéseinek tesztkörnyezete lehet. Amellett, hogy új generációs megoldásokat kínálnak a fogyasztóknak, az online biztosításértékesítés az idén már nagyban hozzájárulhat az Uniqa hazai nyereségéhez. Ráadásul tavasszal a magyarnál sokkal nagyobb új piacra lép a Cherrisk.

A Cherrisk több, mint biztosításértékesítési csatorna, noha az üzleti sikereket ma még ezen a soron lehet a legjobban mérni – vallja Kurtisz Krisztián, az Uniqa vezérigazgatója, a Cherrisk ügyvezetője.

A szakember tájékoztatása szerint a másfél éve külön brandként működő online csatornán már több mint 32 ezer biztosítási szerződést értékesítettek, s eddig 891 kárrendezés történt.

Azon túl, hogy az üzletág 2020-ban már milliárdos forgalmat és több tízmilliós nyereséget hozhat az Uniqának, Kurtisz Krisztián azt is fontosnak tartja, hogy a Cherrisk nagyban hozzájárul az új vállalati kultúra alakításához.

Ma még furcsa lehet, de az, hogy az üzletkötőink egyre nagyobb számban tanácsolják az ügyfeleiknek, hogy az egyszerű tömegbiztosításokat kössék meg a Cherrisken, mindenkinek előnyére válik

– véli az ügyvezető.

Szerinte az ügyfélben annak köszönhetően erősödik a bizalom, hogy jutalékmentessége miatt az üzletkötő az olcsóbb módozatot ajánlja ahelyett, hogy a saját érdekét nézné. Az üzletkötő válláról ugyanakkor leveszi a tucatbiztosítások adminisztrációs terheit a megoldás, s így komolyabb, érdemi tanácsadói tudást igénylő (és magasabb bevétellel kecsegtető) ajánlatokon dolgozhat.

Fotó: VG

Ez a biztosító számára is előnyös, hiszen a kockázatokat pontosabban lefedő biztosítások révén jóval kevesebb lehet a panasz, s gördülékenyebb lehet a kártérítés, ami közvetlenül és a javuló reputáció révén is visszahat a biztosító eredményességére.

Az első másfél év a Cherrisk megalkotóinak is hozott meglepetéseket. Előzetesen maga Kurtisz Krisztián sem tartotta érdemesnek, hogy külön Cherrisk-alkalmazást fejlesszenek, ám az élet rácáfolt:

a CherryGO applikációt már több mint 80 ezren töltötték le, és naponta 15 ezren meg is nyitják a mobiljukon az alkalmazást. A törlési arány 2 százalék alatti, ami példátlan ebben a szegmensben

– mondja Kurtisz Krisztián.

A teljes cikket elolvashatják a Világgazdaság szerdai számában

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.