A legendás brit cipőgyártó a március végével zárult üzleti évében világszerte 12,7 millió pár lábbelit értékesített az egy évvel korábbi 11,1 milliós mennyiséget követően, jóllehet 135 márkaboltjának többségét a járvány miatt ideiglenesen be kellett zárnia.
A társaság 672-ről 773 millió fontra növelt bevételéből a bázisidőszakhoz képest 22 százalékkal magasabb, 224 millió fontos EBITDA-t tudott kicsiholni. Az internetes eladások 73 százalékkal 235 millió fontra ugrottak, arányuk 30 százalék fölé nőtt az összforgalomból.
A cég részvényárfolyama ugyanakkor 7 százalékot zuhant, mert a vezetés a várakozások ellenére nem emelt az új üzleti év tervszámain. A 370 pennys januári IPO-árfolyam óta 460 pennyig erősödött, a cég piaci értékét közel ötmilliárd fontra belőve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.