A Delivery Hero ételkiszállító cég 1,47 milliárd eurós veszteséggel zárta az idei első fél évet, szemben az előző év azonos időszakának egymilliárd eurós veszteségével – jelentette be csütörtökön Berlinben az MDAX kosárban jegyzett vállalat.
A reklám-, informatikai és adminisztrációs költségek növekedése mellett a mérlegre jókora hatást gyakorolt több goodwill tétel értékvesztése is.
Ezek a tavalyi első fél év 82,3 millió eurójáról az idei első fél évben 270,6 millió euróra emelkedtek.
A Finanzen.net emlékeztet, hogy a menedzsment már a múlt héten közzétette a második negyedév főbb számait. Az idei első hat hónap bruttó forgalma (GMV) 20 milliárd euróra nőtt. A csoport bevétele az első fél évben 56 százalékkal, csaknem 4,2 milliárd euróra emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
A hazai alapítású NetPincér 2016-ban lett tagja a világszerte több mint ötven országban jelen lévő Delivery Hero vállalatcsoportnak. A Delivery Hero a márkák európai egységesítése jegyében,
Németország után elsőként Magyarországon vezette be tavaly az új Foodpanda márkát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.