A kínai Tencent Music Entertainment Group második negyedéves bevétele 5,5 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához mérten, mivel megugrott a Spotifyhoz hasonló zenei streamingplatform fizető felhasználóinak tábora, illetve a kínai reklámpiac is magára talált – közölte a Tencent Holding leányvállalata kedden.
A cég emellett bővítette eredeti tartalmait is, hogy mind több felhasználót vonzzon, és állja a NetEase tulajdonában álló Cloud Music, illetve a ByteDance videomegosztó platformja, a Douyin által támasztott versenyt.
Ezzel eddig – úgy tűnik – nincs is gond, hiszen az online zenei streamingszolgáltatás fizető felhasználóinak száma 20,2 százalékkal, 99,4 millióra gyarapodott, amit részint az akciós kedvezmények sora, részint az is segített, hogy a felhasználók hajlandók voltak fizetni a prémiumfunkciókért, például a feljavított hangminőségért.
A Tencent Music árbevétele 7,29 milliárd jüan (1 jüan = 48,66 forint) volt a június 30-án zárult negyedévben, ami megfelel a Refinitiv elemzői konszenzusának, míg a nettó nyereség 52 százalékkal, 1,3 milliárd jüanra nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.