Látványosan javuló negyedéves teljesítményről számolt be a Xiaomi: a kínai elektronikaitermék-gyártó nyeresége 38 százalékkal, a bevétele 32 százalékkal emelkedett az idei második negyedévben, ezzel mindkét fronton rekordot állított be.
A cég szerdai közlése szerint az adózott eredménye 5,07 milliárd jüan (mintegy 251 milliárd forint) volt, szemben az egy évvel korábbi 3,67 milliárd jüannal.
Az elemzői konszenzusban ennél jóval kisebb összeg, 4,47 milliárd jüanos (221 milliárd forint) profit szerepelt.
Az egyszeri tételek nélküli nyeresége 20 százalékkal, 6,18 milliárd jüanra (305 milliárd forint) nőtt, ami szintén felülmúlta a szakértők 5,15 milliárd jüanos várakozását. A Xiaomi negyedéves bevétele 88,89 milliárd jüanra (4,4 ezermilliárd forint) ugrott az egy évvel korábbi 67,35 milliárd jüanról, nagyobb lett a szakértők által becsült 87,36 milliárd jüannál.
A Xiaomi okostelefon-eladásokból származó bevétele 27,1 százalékkal, 46,5 milliárd jüanra (2,3 ezermilliárd forint) nőtt. A cég
a június végével záródott három hónapban 42,2 millió okostelefont adott el,
28,1 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Az IoT (a mobil hálózatba kapcsolt intelligens eszközök közötti megoldások) és a fogyasztói elektronikai szegmensből származó bevétel 20,3 százalékkal, 1,3 ezermilliárd forintnyi jüanra nőtt, míg az internetes szolgáltatásokból származó bevétel 11 százalékkal, 410 milliárd forintnyi jüanra bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.