Az MBH Bank és a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. támogatói együttműködést kötöttek, így a hitelintézet a Fradi Élmény program, és a Skybox névadó szponzorává vált – közölte a Ferencvárosi Torna Club (FTC).
A megállapodásnak köszönhetően az MBH Bank már nemcsak mint a FTC hivatalos bankja és pénzügyi stratégiai partnere vehet részt a sportolók és a fiatal tehetségek támogatásában, hanem hozzájárulhat a hazai sportközösség erősítéséhez és Magyarország legnagyobb szurkolótáborának programjaihoz is.
Az MBH Bank a Ferencvárosi Torna Club otthonát, a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive-val most kötött megállapodás alapján támogatóként részt vesz a hazai labdarúgó-közösség erősítésében és építésében. A Groupama Aréna 3. és 4. szintjén található Skybox névadó szponzoraként a hitelintézet hozzájárul a mérkőzésekre kilátogató partnerek és szurkolók teljes értékű szórakozásához és professzionális kiszolgálásához. Az együttműködés keretében emellett az MBH Bank névadó szponzorként támogatja az úgynevezett MBH Fradi Élmény programot is, amely többek közt olyan exkluzív élményeket foglal magába, mint a múzeumlátogatás, bepillantás a Fradi öltözőjébe a meccs előtti órákban, közös vacsora a Fradi korábbi csillagaival.
„A Sportfive-val kötött megállapodásunkkal, mint a sport iránt elkötelezett vállalat, már nemcsak a fiatal tehetségeket érhetjük el az FTC-vel korábban kötött partnerség révén, hanem magukat a szurkolókat is, akik nélkül nem lenne ugyanolyan a labdarúgás. Bankunk elkötelezett a közösségek erősítése mellett, és hiszünk abban, hogy a sport lehetőséget teremt a kötődésre és az együttműködésre. Célunk, hogy inspiráló és emlékezetes sporteseményeknek lehessünk a részesei, amelyek örömöt és motivációt, felejthetetlen élményt nyújtanak mind a résztvevőknek, mind pedig a nézőknek, névadó szponzorként pedig ezek megvalósítására most lehetőségünk nyílt” – mondta Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója a támogatási szerződés ünnepélyes aláírásakor.
A Gazprom, Stankovic és a Klaksvík is téma a Ferencváros kérdőívébenA Ferencvárosnál kíváncsiak arra, hogy a drukkerek mennyire elégedettek a klub idényével, milyen poszton erősítenének leginkább, és hogyan gondolkoznak a lehetséges új szponzori megállapodásokról. Dejan Stankovic neve mellett a Huawei, a Gazprom és a Shell is megjelenik a kérdőívben. |
Az MBH Bank jogelődje 2022-ben kötött stratégiai megállapodást a Ferencvárosi Torna Clubbal, amelynek köszönhetően a hitelintézet vált a sportklub hivatalos bankjává és pénzügyi stratégiai partnerévé. A Ferencváros szakosztályainak támogatása mellett a bank ösztöndíjprogramot is indított, amely a fiatal, ferencvárosi színekben induló sportolóknak nyújt anyagi támogatást, pénzügyi tanácsadást és egyedi kedvezményes termékeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.