Szponzori szerződést írt alá a FIFA-val a 2026-os foci-vb-re a Bank of America, mely az esemény első globális banki támogatója lesz a cég közlése szerint. A Kanadában, Mexikóban és Egyesült Államokban tartott tornán a mérkőzéseknek helyet adó városokban a tervek szerint a pénzintézet fizikailag is jelen lesz, mind a stadionokon belül, mind a stadionokon kívül.
A második legnagyobb amerikai bank digitális és marketing vezetője, David Tyrie egy interjúban arról beszélt, hogy a sport az egyik legjobb hely az ügyfelek elérésére. Bár
a szponzori szerződés pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra, de Tyrie szerint ez a legnagyobb a bank történetében.
A szerződéssel a Bank of America lesz a FIFA első globális partnere, noha a labdarúgó szövetséget számos más márka is támogatja az Adidastól a Hyundai-ig – írja a Bloomberg.
A bank, mely többek között a bostoni és chicagói maratont is szponzorálja, a hagyományos televíziós hirdetések mellett exkluzív eseményeket is tervez a mérkőzések körül. A 2026-os labdarúgó világbajnokság lesz az első, melyen 48 csapat vehet majd részt, szemben a korábbi 32-vel.
Brian Moynihan, a BofA vezérigazgatója szerint nincs olyan sport, mely annyira összeköti a világot, mint a foci. A bank több milliárd nézőre számít a 39 napos tornán, nem meglepő tehát, hogy több mint fél évig udvarolt a FIFA-nak a szponzori szerződésért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.