Együttműködési megállapodást kötött a Lounge Group részeként működő New Land Media és a TikTok – derül ki a médiaügynökség szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményéből.
A TikTokon – ellentétben a Facebookkal vagy a Google Ads szolgáltatásával – csak a szerződött partnerügynökségek hozhatnak létre hirdetési fiókot.
Éppen ezért a megállapodással a New Land Media egy exkluzív ügynökségi hálózat részévé vált.
A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg.
– mondta Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója az ügylet kapcsán.
A New Land Media minden nagyobb közösségi platformon jelen van, jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel és a két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forintnyi reklámköltés menedzselésében vettek részt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.