BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Wizz Air mindent megtesz azért, hogy az utasok időben eljuthassanak úti céljukra

Az elmúlt hetek időjárási viszontagságai és résidőproblémái a teljes európai légi közlekedésre hatással voltak, és ezzel a Wizz Air működését is megnehezítették. A légitársaság azonban nem hagyja magára utasait, és mindent megtesz annak érdekében, hogy Wizz Airt választók a lehető legkevesebb kellemetlenséget szenvedjék el a kialakult helyzet miatt – közölte a légitársaság.

Az elmúlt hetekben tapasztalható – minden Európában működő légitársaságot érintő – késések és járattörlések rengeteg nyaralni vágyó számára okoztak kellemetlenséget. Mivel maga a probléma átfogó, ezért messze túlmutat a légitársaság hatáskörein. Így annak ellenére, hogy a Wizz Air megfelelően felkészült a szezonra, és minden tőle telhetőt megtett, hogy zökkenőmentes legyen a nyári időszak, az időjárás, valamint a magyar és a nemzetközi légi forgalmi irányítási rendszerek kapacitáshiánya miatt sajnos elkerülhetetlenek a késések. A légitársaság ennek ellenére mindent megtesz, hogy az ebből keletkezett kellemetlenségeket enyhítse – közölte a cég a Világgazdaság kérdésére.

Wizz Air
Elkerülhetetlenek a késések, de a Wizz Air mindent megtesz az utasaiért / Fotó: Wizz Air

Folyamatos tájékoztatást nyújt a Wizz Air

A Wizz Air ahogy mindig, most is SMS-ben és e-mailben tájékoztatja minden esetben az esetleges menetrendváltozásról azokat az utasait, akik közvetlenül a légitársaságnál foglalták a jegyüket. Azokat, akik a Wizz Air weboldalán vagy mobilalkalmazásán keresztül vásárolják meg a repülőjegyüket, az itt megadott elérhetőségeken közvetlenül tudja tájékoztatni a légitársaság a járataikkal kapcsolatos információkról, valamint ezen utasok a fenti felületeken szükség esetén közvetlenül el tudják intézni a járatukkal kapcsolatos módosításokat. Azok azonban, akik nem közvetlenül ezeken a felületeken vásárolták meg a jegyüket, az utazási irodához, az online jegyközvetítő oldalhoz vagy a vásárlást intéző egyéb közvetítőhöz kell hogy információért forduljanak.

Abban az esetben, ha a késés miatt a légitársaság kénytelen átütemezni másik napra a járat indulását, a fent említett módon megadott elérhetőségeken erről az előírásoknak megfelelően, időben tájékoztatja az utasokat. Ilyenkor azt is jelzi, hogy az erre igényt tartók hol kérhetnek segítséget a szálláshoz és a transzferhez. Azok számára, akik maguk gondoskodnak a szállásról és a reptérre való kijutásról, az ügyfélszolgálatnak online benyújtott számlamásolatok ellenében, észszerű mértékig megtéríti az extra költségeket a Wizz Air.

A légitársaság cáfolta a hamis információkat

Tekintettel arra, hogy a jelenlegi helyzet minden légitársaságot érint, a szállodai kapacitások Európa-szerte korlátozottak lehetnek, így előfordulhat, hogy az utasok által elvártnál lassabban vagy nem egyszerre jutnak szállodai szobához az érintettek, sőt az is előfordulhat, hogy a repülőtértől eltérő irányban kapnak szállást az utasok. 

A korábban a sajtóban felröppent hamis információkkal szemben az utasok elhelyezésekor a légitársaság soha nem különíti el utasait nemek vagy más jellemzők szerint, de bizonyos utasokat, például kisgyermekkel utazókat, várandósokat, időseket, mozgáskorlátozottakat kiemelt figyelemmel kezel, és számukra elsőbbséget biztosít.

A Wizz Air mindent megtesz, hogy vis maior esetén is biztosítsa az utasok kiutazását vagy éppen hazaérkezését. Így történt ez a debreceni reptér a héten bejelentett lezárásakor is, amelyet a repülőtér a futópálya extrém hőmérséklet okozta meghibásodása miatt volt kénytelen megtenni. A Wizz Air munkatársai az ilyenkor jellemző járattörlés helyett emberfeletti erőfeszítések árán gondoskodtak arról, hogy az utasok eljussanak jól megérdemelt nyaralásuk helyszínére. A légitársaság áthelyezte az érintett járatokat a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre, és buszokkal gondoskodik a Budapest és Debrecen közötti transzferről is.

Minden kollégámmal együtt azon dolgozunk, hogy utasaink még a magyar és nemzetközi légi irányításban tapasztalható korlátos kapacitások ellenére is időben és kényelmesen eljussanak úti céljukra. Pilótáink, légiutas-kísérőink és a háttérben dolgozó kollégáink ezen a nyáron is felkészülten várják utasainkat, és mindent megtesznek azért, hogy maradandó élmény legyen idén is az utazás

– mondta Radó András, a Wizz Air kommunikációs vezetője.

A Wizz Air hangsúlyozza, hogy a légi közlekedés többi szereplőjével együttműködve folyamatosan azon dolgozik, hogy utasainak, személyzetének és repülőgépeinek biztonságát szem előtt tartva a jelenlegi helyzetet minél előbb megnyugtatóan megoldja.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.