Nagyra nőtt iPhone – az első reakciók egyike ez volt azt követően, hogy Steve Jobs végre fellebbentette a fátylat az alma logójú cég legújabb terméke, az iPad előtt. Az Apple-vezér a premieren nagy igyekezettel bizonyítania is akarta, hogy mi mindenre jó az új eszköz. A fejlesztők szándéka szerint az okos telefonok, a netbookok és az e-olvasók közé belőtt készülék ugyanakkor telefonálásra deklaráltan nem alkalmas, érintőképernyős netbookként e-mailezni vele nehézkes. Talán csak az e-book funkciójába lehet kevésbé belekötni, legalábbis a terméket ki is próbáló szakértők szerint. Nagyon megoszlanak a vélemények arról, hogy az amerikai informatikai óriásnak ezúttal is sikerült-e újradefiniálni egyes készülékkategóriákat, mint az történt mondjuk az iPod vagy az iPhone esetében.
Egy biztos: a világ mindig felfigyel minden új alma logójú termékre, de ehhez kevés lenne a jó marketing és a figyelemfelkeltő reklám. Az Apple-nél régen rájöttek már arra, hogy a termékfejlesztésnél is kell a valódi csapatmunka, nem elég csak a hardvert eladni, érdemes kiaknázni a ráépülő tartalmak adta üzleti lehetőségeket is. Azért is lehetett akkora világsiker a médialejátszó iPod, mert hozta magával az iTunes „médiapiacteret”, vagy az iPhone, amellyel jött egy egészen újfajta szoftverértékesítési koncepció – a készülékre mások által is írt alkalmazások boltja, az Appstore.
Minden új „almafajta” itthonról azonban csak madártávlatból nézve szép. Hiába kapható már nálunk évek óta iPod, az iTunes oldalára fellépve a hazai felhasználót arról tájékoztatják, hogy még nem célszemélye ennek a szolgáltatásnak. Hiába van már több tízezer magyar iPhone-tulajdonos, a telefon szoftverének a lokalizálása még mindig nem történt meg. Az ilyen kis országok piaca ugyanis csak kerekítési hiba a tengerentúlról nézve. Vagy mégsem? Hírlik, hamarosan regionális irodát nyit az Apple Budapesten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.