- Miért Magyarországra esett a választásuk?
- Az infrastruktúra fontos szerepet játszott, de központi elhelyezkedése is sokat számított. Úgy láttuk, az iskolarendszer is megfelelő ahhoz, hogy megtaláljuk az igényeinkek megfelelő technikai és vezetői személyzetet.
- Hazánkon kívül mely országok voltak versenyben?
- Elsősorban Lengyelországot kell megemlítenem, de Csehországban, Szlovákiában és Romániában is tárgyalásokat folytattunk.
- Vagyis ebben a térségben készültek a beruházásra. Ez európai terjeszkedésük erősítését is jelenti?
- Mindenképpen, üzleti stratégiánk egyik fontos pontja ez.
- Mikor kezdheti meg a termelést az üzem?
- Terveink szerint már 2011 elején működőképes lehet, és néhány év múlva már teljes kapacitással, négyszáz alkalmazottal folyhat a munka.
- Mit tűztek ki célul a magyarországi piacon?
- Természetesen a növekedés a fő célunk, annál is inkább, mivel új szereplők vagyunk itt.
- A csomagolóközpont után milyen irányba haladhatnak a fejlesztések?
- Ez egy út kezdete, de mielőtt továbblépnénk, várunk. Tapasztalataink határozzák meg, milyen irányban fejlesztjük tovább tevékenységünket. Ami a kutatás-fejlesztést illeti, jól kiépített bázisokkal rendelkezünk Indiában és az Egyesült Államokban, termelési igényünk azonban folyamatosan nő. Így egy ilyen irányú fejlesztésben látunk inkább lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.