A miniszterelnök arra is utalt, hogy több világcég is tervezi magyar leányvállalatának fejlesztését.
Hírek szerint köztük lesz az Audi is, amely győri motorgyárában készül nagy dobásra: német lapok korábban megszellőztették a tervet, hogy az Audi Motor Hungaria járműgyára nem csupán összeszerelő üzem lesz, hanem komplett autókat fog gyártani.
A tegnap ugyanakkor bővelkedett az iparág magyar vonatkozású híreiben: a Hankook Europe alelnöke a rácalmási gyár több évre szóló fejlesztésének tervét hozta nyilvánosságra, s hivatalosan megkezdték a szentgotthárdi ipari parkban a jövő nyárra elkészülő teherautósebességváltó-gyár építését.
És hogy el ne felejtsük: két év múlva már a kecskeméti Mercedes-gyár is termel, és nemrégiben jelentették be egy mosonmagyaróvári visszapillantó-üzem létesítését is. Mi történt? Vége a világválságnak? Azt még ugyan nem mondhatjuk, az azonban biztos, hogy az a cég, amely a krízis után is fejlődni akar, most nem állhat le: a fejlesztés örök kényszer. És az a piaci versenyző lesz jobb pozícióban a gazdasági fellendülés rajtjánál, amely most jól helyezkedik.
Korántsem mindegy azonban, hol fejleszt. A jelek szerint Magyarországra mint megbízható partnerre gondolnak a világcégek, ahol viszonylag olcsón gyártanak jó minőségű termékeket. Ez is egy fajtája a versenyképességnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.