Ráadásul nagyon úgy fest, hogy a rejtély megoldására egy ideig még biztosan várnunk kell. A társaság ugyanis konkrét elképzeléseiről egyelőre semmit nem árult el, hiszen lássuk be, a cég kommunikációjában szereplő „mindenkire lövünk és innovatív szolgáltatásokat nyújtunk” megközelítést túlzás lenne kiforrott stratégiának nevezni. A tervek ismerete nélkül pedig igen nehéz megfejteni a tulajdonosok céljait.
Egyvalami ugyanakkor biztos: kérdésünkre nem az állam belépése mellett szóló, legtöbbet hangoztatott érv a válasz. Bár igen valószínűnek tűnik, hogy a kormányzat, a szabályozó médiahatóság és az új cég egyaránt elhiszi, amit már hónapok óta bizonygatnak, jelesül, hogy az új szereplő piacra lépésnek köszönhetően csökkennek majd az árak és javul a szolgáltatás minősége, ez önmagában még igen gyenge lábakon álló magyarázat.
Különösen úgy, hogy a gondolatmenet közgazdasági szempontból akár logikus is lehetne, de nem az. Nem árt ugyanis figyelembe venni, hogy olyan piacról beszélünk, ahol igen komoly tapasztalattal rendelkező globális vállalatok küzdenek egymással, ráadásul a szektort eddig is igen éles verseny jellemezte. Ennek fényében kissé meglepő lenne, ha egy teljesen új – nyereséges működésre törekvő – szolgáltató komoly árversenyt generálna, hiszen eleinte – például a méretgazdaságosság és a tapasztalat hiánya miatt, de még számtalan más okból is – biztosan magasabb költségekkel kell majd számolnia, mint a konkurenseknek.
Persze, ha a nyereséges működés – a bemutatkozás során hangoztatottakkal szemben – nem cél, már más a leányzó fekvése. Ebben az esetben azonban könnyen lehet, hogy az állami mobilcég fenntartására sokszorosát költjük el annak, amit a telefonáláson megspórolunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.