A nagy áruházláncok, a pénzintézetek, az élelmiszer-kiegészítő „csodatermékek” kifogásolható reklámozási gyakorlata adta a legtöbb dolgot a versenytanácsnak, amely előtt jelenleg több mint félszáz ügy van folyamatban – nyilatkozott a Világgazdaságnak Tóth Tihamér, a versenytanács elnöke.
A legnagyobb bírságot a Crystal Institute Kft., a Flavinárium Zrt., valamint a Dunai és Társa Bt. szenvedte el: összesen 120,5 millió forintot kell kifizetniük a Flavin7-tel kapcsolatos hamis tájékoztatásaik miatt. A nagy áruházláncok rendszeres ügyfelei a GVH-nak. Hiába a súlyos bírság, szinte mindig ugyanazt a versenyjogsértést követik el: kifogásolhatók az árfeltüntetési módszereik, illetve sokszor olyan termékeket hirdetnek újságjaikban, amelyek már az akció elején nem kaphatók, vagy eleve irreálisan alacsony készletre építenek. Az efféle tisztességtelen, vevőcsalogató reklámokat a GVH következetesen üldözi. Legutóbb a Tescót százmillió, az Auchant harmincmillió forint megfizetésére kötelezte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.