Itt az ideje annak, hogy új piacok után nézzünk - jelentette ki Vlastimil Nesrsta, az exportgarancia és - biztosítási társaság (EGAP) szóvivője. Szerinte az (EU-n kívüli) invesztálás a legjobb módja annak, hogy a cseh cégek új piacokra találjanak.
A cseh állami támogatás azokat a kis és közepes vállalatokat célozza meg, amelyek az EU-n kívül akarnak új piacokon megjelenni. Csehország exportjának 85 százaléka irányul az EU-ba, ez tavaly mindössze 3 százalékkal bővült, míg az olyan nem uniós országokba, mint Oroszország vagy Kína, a cseh kivitel 20 százalékkal bővült - írja a The Prague Post.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.