A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a kiskereskedelmi eladások volumene 0,4%-kal mérséklődött az előző havihoz képest. Az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő kiskereskedelemben 2008 január–novemberében 5656 milliárd forint értékű árut forgalmaztak, ebből 2008. novemberben 541 milliárd forint értékű forgalom realizálódott. Az első tizenegy hónapban a kiskereskedelmi eladások 52%-a az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes-, 19%-a a bútor-, háztartásicikk-, építőanyag-, 11%-a a könyv-, újság- és egyéb iparcikk-kiskereskedelmi üzletekben bonyolódott.
Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletek változatlan áron számított forgalma január–novemberben 1,2%-kal, novemberben 0,7%-kal maradt el az előző év azonos időszakitól. 2008. novemberben az eladások jelentős részét (91%-át) lebonyolító vegyes termékkörű üzletek (hiper- és szupermarketek, vegyesboltok) forgalma 1,0%-kal csökkent; az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzletek eladásai 1,7%-kal növekedtek. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelem novemberi forgalmának volumene 0,2%-kal mérséklődött az októberihez képest.
A nem élelmiszer-kiskereskedelem változatlan áron számított forgalma az első tizenegy hónapban 2,5%-kal, novemberben 2,8%-kal csökkent az előző év azonos időszakihoz képest. 2008. novemberben a gyógyszer-, gyógyászatitermék-, illatszerüzletek értékesítésének volumene növekedett, ugyanakkor az összes súlyponti tevékenységcsoport forgalma csökkent, a legnagyobb mértékben az iparcikk jellegű vegyes üzletek eladásai maradtak el a 2007. novemberi szinttől. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a nem élelmiszer-kiskereskedelem változatlan áron számított forgalma novemberben 0,4%-kal mérséklődött az októberihez mérten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.