Hornyák Tiborról a Népszabadság tavaly írta meg, hogy az általa vezetett állami cég összesen hozzávetőleg 72 millió forint értékben bízott meg három „baráti” vállalkozást olyan meghívásos jellegű pályázatokon, amelyeken kizárólag a későbbi nyertesek indultak el. A Hornyák egykori, az egyetemi újságírás környékén szorgoskodó munka- és üzlettársa, Kisfalvi Gábor résztulajdonában lévő Shortcut Communications Kft.-ről, az egykori közös, közeli munkatársuk, Bondár Péter tulajdonában lévő YCP (jelenlegi nevén HSC) Communications Kft.-ről és a Kortárs Média Kft.-ről van szó - írja a Népszabadság.
Hornyák tavaly év végén távozott a MANK éléről, ám utolsó előtti munkanapján, december 30-án még egyszer szerződött ugyanezzel a három ismerős céggel, újabb több tízmillió forintért bízta meg azokat különböző feladatokkal. Mindösszesen mintegy 150 millió forint jutott a MANK-tól a barátoknak.
A Right Communication Kft. egykori alapítója, volt tulajdonosa Rákay Philip, Fidesz-nagygyűlések egykori műsorvezetője, jelenleg az MTV Zrt. vezérigazgató-helyettese, a cég jelenleg egykori alapító-üzlettársának érdekeltsége. A Young and Partners Kft. ügyvezető-tulajdonosa Kuna Tibor, a Fidesz-frakció egykori kabinettitkára.
Az igazi meglepetés azonban csak a Shortcut Communicationst Kisfalvi Gáborral párhuzamosan birtokló Ifjúsági Médiakultúráért Alapítvány dokumentumaiból tűnik elő: az tudniillik, hogy a szervezetet maga Hornyák Tibor alapította. Vagyis a Hornyák vezette állami cég két ízben is egy Hornyák által létrehozott alapítvány résztulajdonában álló céget invitált meg meghívásos pályázatokra - írja a Népszabadság.
A lap szerint az L. Simon-hálózathoz áramló közpénzek összege immár túllépte az egymilliárdot, ennek a summának a nagyobb része ráadásul olyan intézményektől, testületektől került L. Simon cégéhez, alapítványaihoz és/vagy az ismerősi köréhez köthető szervezetekhez, amelyekben L. Simon vagy a kabinetfőnöke vezető szerepet játszik vagy játszott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.